Photo Albums at WiddlyTinks.com

2 Hati Menjadi Satu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Selasa, 2 Mac 2010

Entry ini khas utk insan yang banyak menjayakan "Weddingku" di belakangku....=)

Entry ini aku buat just untuk insan2 yang banyak menolong aku membuat persiapan majlis aku yang hanya tinggal beberapa hari lagi dan mungkin tanpa mereka mungkin banyak lagi benda tidak dapat aku settelkan..thanks all of u, segara jasa pengorbanan korg dari segi masa & duit aku akan hargai=)...muah2...:-
1. Mak
Note : Thanks alot mak kerana semua yang telah mak buat tak terbalas rasanya usahamu mak =)
2. My Hubby
Note : Thanks coz banyak teman membeli barang2 dan selalu menjadi mangsa pergaduhan =)
3. Adik Beradik
Note : Thanks A lot 
4. NurZelinda (A.K.A my bff) & her mom
Note : thanks coz banyak menyiapkan goodies aku ye...kerjasama kau takkan aku lupakan dan aku akan membalasnya suatu hari nanti =)
5.Ainatul Mardiah
Note : thanks for ur sponsor & just wait ya when ur wdding =)
6.Mak Ngah & Abg Zul
Note : thanks for ur sponsor & just wait ya when ur wdding =)
7. AIZAN
Note : thanks ya buatkan plan dan sudi menjadi pengapit aku =)
8. Jijah, Natrah, Yan  maybe Aina & Timah
Note : thanks sudi jadi gadis2 goodies aku ye =) & timah kerana sudi dtg
 9. Kawan2 Opis yang banyak meceriakan aku =)
 Note : Yang aku tahu ninot, hanan n kak jijan dtg nikah aku!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails