Photo Albums at WiddlyTinks.com

2 Hati Menjadi Satu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Rabu, 17 Mac 2010

Teruja nye melihat pelamin itu =)

Hari Jumaat 120310, abg zam memulakan tugasnya dengan membuat pelamin...aku hanya sempat ketika itu melihat pembuatan awal pelamin majlis bahagia aku tu kerana aku busy di atas menguruskan bungga telur yang belum disiapkan dan masih belum menginaikan jariku ini =)


Aku tidak sangka pelamin aku akan menjadi seperti ini, rasa teruja dan gembira terutama mendapat pujian yang agak ramai mengatakan pelamin itu sangat cantik...thanks abg zam menjadikan pelamin pza itu sangat menarik dan sangat menerujakan...serius pza teruja, pza mmg tak penah tgk pelamin macam ni lagi sepanjang menghadiri majlis perkahwinan orang lain...rasa berbaloi2!!!!



~ Note : Thanks Abg Zam Merialisasikan impian pelamin pza ~

2 ulasan:

  1. dear, congrats on ur wedding... x sempat nk gi aritu... huhuhuh but seriously ur pelamin memg superb cantik.. hehehe x expect pun ur wed will be in pink colour...baju sanding n nikah u pun cantik... congrats again..

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails