Photo Albums at WiddlyTinks.com

2 Hati Menjadi Satu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Jumaat, 5 Mac 2010

Orang lain yang nak kawin orang lain plak yang teruja!!!

Hari ni kami (nini,hanan & aku) memang merancang nak pergi ke jalan tar, nini teruja bila aku ckp kain kat gulatis lawa2 dan murah2...serius memang macam tu....hehehehe...hanan plak mencari tudung untuk dipadankan dengan baju dia nak pergi wedding aku nanti..heheheheheh=)

Tujuan aku plak nak mencari bungga manggar di Sayang You di Semua House, aku ditemani oleh nini manakala hanan mencari tudungnya dia jalan tar.....Perkara yang mengelikan hati aku apabila nini yang dah berkahwin (baru je berkahwin) plak yang teruja memasuki Sayang You ini...

 

  

  

Note : Misi mencari warna bungga manggar yang dihajati tercapai ! 


Seperti biasa misi menjadi melencong sedikit apabila nafsu menguasai akal, sendiri paham sudah...hahahahahahaha...kami tiga sekawan yang sehati sejiwa telah membeli sesuatu yang sama!

  

  

  

Note : Bila dah dikatakan perempuan nak berubah tu susah dan liat sikit, tgk jelah orang yang dah kawin tu =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails