Photo Albums at WiddlyTinks.com

2 Hati Menjadi Satu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Rabu, 10 Mac 2010

Hantaran hati tapi bukan dikelaskan sebagai hantaran hati.....=)

Aku pun tak tahu nak kelaskan entry ni dalam yang mana...hehehehehehehe=)....nak dijadikan cerita dulu masa tyme tunang aku bagi perfume brand sean john (Unforgivable)  antara hantaran for my tunang dan ketika itu aku tak mintak perfume sebab aku banyak perfume, so aku mintak set make up....tak dinafikan aku suka gile bau perfume tu....


Then perfume aku pun kehabisan stok, rasa agak menyesal la plak tak mintak untuk dimasukkan masa tunang tu, so terpaksa la aku mencari yang lain.....aku ni pakai perfume macam mandi, sekejap je habis...ngee~~~....lastly my tunang kata nak belanja je perfume tu.....dan perfume tersebut brand yang sm ngan my tunang punya perfume tu, rs rugi plak tak sedondonkan masa tunang tu=(....aku suka sean john punya perfume, lain dr yang lain la baunya....aku sj sakat dia kata ''ni hadiah terakhir sebagai pasangan kekasih eh"....hahahahahahaha, aku yang cakap tapi aku yang rasa geli sendiri....eiiiii!!!!!



Note : Pink for her, black for him

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails