Photo Albums at WiddlyTinks.com

2 Hati Menjadi Satu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Khamis, 18 Mac 2010

Majlis Resepsi Mr. & Mrs. Sanusi

Akhirnya majlis yang ditunggu2 telah tibe...majlis yang memberi tugas yang banyak pada cik p.a (lin) dan assistant2 nya (jijah,alin, nat & yan)  dimana diaorg ni akan sibuk menguruskan goddies kepada orang2 yang dtg terutama kawan2 opis, puo, sek. dan kepada pihak laki....

Kali ini mak andam aku a.ak  kak lily smpi awal sbb aku tak nak tergesa2 seperti semalam dan juga my photographer a.k.a en pian request nak tangkap gambar aku seorang after make up untuk majlis resepsi aku...
Make up dr kak lily aku tak nafikan sangat lawa sampai kan en pian kata tak yah edit pun gambar sebab make up dah lawa =)

Nampaknya kali ini aku siap awal, cuma menunggu baju resepsi aku coz baju aku dibawa oleh abg zam selaku wedding planner aku......berdebar2 aku menanti dress pink aku tu..actually 1 weeks before dah g fitting, hanya boleh fitting kerana abg zam tak puas hati dengan jahitan itu dan membuka semula jahitan itu....aku sgt respect pada abg zam, kalau org lain mahu akan biarkan sahaja...abg zam mmg the best wedding planner...

~ Bj yang aku lihat di butik terkenal syahrir, aku sangat suka warna n design nye~

Sejurus aku mengenakan baju yang sepatutnya aku pakai tetapi bukan di atas aku merasa sangat2 teruja...cantik dari baju di atas....baju resepsi aku direka khas oleh abg zam...asyik kan...malah baju ini mendapat pujian yang sangat postif oleh para hadirin yang dtg, aku tak nafikan dress aku nampak mewah (tgk la harga kan hehehehehe)...congrate abg zam....nasihat aku ialah  kepada sesiapa kalau nak cuba abg zam aku sangat2 galakkan, dia merupakan seorang pendengar dan pemberi idea perkahwinan yang baik...apa salahnya sekali sekali kita berbelanja lebih mengikut tahap kemampuan kita dan kita juga akan rasa kepuasannya nanti =)


~ Baju yang sangat cantik....sabar menunggu pengantin lelaki...hehehe~

~ Pengantin diarak dengan paluan kompang, dan kainku dipegang oleh kyn memandangkan kainku labuh seperti sindarela.ngeh2 ~

~ Pelamin yang juga mendapat tumpuan ramai, aku teruja dengan pelaminku sendiri ~


~ Acara potong kek, kek oleh abg zam ~


~ acara bebas bergambar ~

~ Sesi bergambar bersama teman, yang family nye tunggu dr en pian nak upload ~

P/s : terima kasih kepada insan2 yang menolong aku secara langsung @ tidak langsung sepanjang majlis diadakan, gambar akan diupload setelah gambar diperolehi dr en pian =)

1 ulasan:

Related Posts with Thumbnails