Photo Albums at WiddlyTinks.com

2 Hati Menjadi Satu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Ahad, 28 Februari 2010

Aku Mahu Melompat !!!!

Aku terfikir, petang ni lepas hantar adik aku g balik asrama nak jumpa kak siti wife kepada abg zam kat butik dia untuk ambik baju nikah....puas aku bertanya ngan kak siti berapa harga baju nikah tu, dia still senyap dan kata ''jumpa kat kedai''......

Semasa dalam perjalanan ke sana aku pun terfikir dalam otak aku apa yang bakal dikatakan oleh kak siti sebab dia tak nak bgtahu aku lanjut pasal baju nikah aku tu:-

1. Pza baju tu mahal sebab ada beading n kainnya susah nak jahit.
2. Pza, bajunya jahitannya tak berapa sbb tailor tu tersalah ukuran

Pap!Aku dikejutkan dengan suara lelaki...ngeh2.....

My hubby : Kenapa awak ni penat ke? senyap je.....

Cik Pza : Erm, takde la....(pdahal dlm otak aku berfikir macam2 je ni..uh!!!)

Sampai dibutik abg zam dengan penuh debaran.....

Kak Siti : Pza ni baju pza....

Cik Pza Dan My Tunang : Senyap dengan reaksi dibawah didalam hati

Cik Pza : Kak, baju bertandang pun dia dah siapkan, cepat btl kak!!! (dengan muka tersenyum)...

Kak Siti : A'ah, abg zam bising ckp wedding budak ni dah dekat baju nikah tak siap2, then tailor tu cepat2 buat baju bertandang pza sekali....

Cik Pza : Hehehehe bagusnya tailor tu,  Kak Siti berapa ye harga baju ni (Dalam hati yang berdebar2)

Kak Siti : @#&*+@!!

Cik Pza : @#&*+@!! ( Sampai 3x aku bertanyakan harga itu)


My Hubby : Jangan tanya lagi nanti dia cepat2 tukar harga..hehehehhe=)..
Cik Pza : Btl ke kak harga ni, jahitan dah la kemas harga murah plak tu, boleh la sy nak tempah baju kat dia pasni kan..hehehehehehe (dah pk jahat otak ni)

Kak Siti : Kalau pza nak tempah tak dapat la harga macam ni dia akan charge harga butik, kitaorg dpt  harga ni sebab harga wedding planner tapi kalau pza nak boleh la akak mintak kurang cikit....

Cik Pza : OIC, patutla harganya murah tp serius kak siti...pza puas hati dengan jahitannya...(sebab aku dah banyak g tailor kat kl, sumpah takkan dapat harga macam tu)

Kak Siti : Tailor ni memang butik pun kat TTDI, dah2 pergi try tgk ok ke tak dengan badan pza tu...

 

Aku pun pergi la mencuba baju nikah & baju bertandang tersebut...OMG!!!!!aku sangat teruja bila ia dipadankan ke badan aku, rasa berbaloi sangat dengan harga yang diberikan, tq abg zam coz menjadi wedding planner yang baik =)

 ~ Hehehe, tak sabar nak pakai masa nikah, act simple but nice~

Note : Yang penting my hubby pun puji baju nikah n bertandang ni lawa!!

2 ulasan:

  1. cantik nye...heheh nnti jgn lupe upload gmbr nikah tau, nak tgk hehhe kite plak suke terlebih...

    BalasPadam
  2. hehehehehehhe=) biasa je narz tapi puas hati ngan harga dan jahitannya kemas...nanti pza upload ok =)

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails