Photo Albums at WiddlyTinks.com

2 Hati Menjadi Satu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Isnin, 8 Mac 2010

Minggu yang sangat padat =)

Kepadatan perkara yang dilakukan minggu ni menyebabkan aku lambat mengupdate blog ni...hehehe,sorry ye cik timah....

Minggu terakhir sebagai "Bachelor" sangat memadatkan...ngeh=).....banyak perkara penting pasal perkahwinan aku selesaikan minggu ni jugak sebab sudah kesuntukkan masa.....banyak benda yang berlaku tapi semuanya baik2 sahaja...ngee~~~

Erm dari mana ya aku mahu memulai cerita, rasa beku otak ni nak memblog...hehehehehe....1st aku sangat2 teruja melampau setelah mencuba busana bersanding & malam berinai...tak tahu perasaan ni macam ne tapi sangat seronok rasa bagai permaisuri je, aku sukakan sangat busana rekaan abg zam yang khas untuk majlis aku......just wait and see =)

Hari sabtu lalu aku perlu bergegas berjumpa kak raby (yang buat hantaran aku) memberinya barang2 yang perlu digubahnya, hantaran aku tak pk sangat asal lawa dan berpatutan dah memadai bagi aku....=)...kemudian bergegas jumpa aizan dirumahnya untuk mengambil pelan rumah yang telah dia siapkan...thanks la buatkan ye aizan, asal nama n tarikh nama dah memadai =)....
 
Dan sabtu aku sungguh lengkap bila aku berjumpa dengan timah (kawan baik masa kat poli dah sehingga kini) dan jugak aina....mereka menemani aku untuk pergi ke kilang membuat bahulu untuk membuat pembayaran deposit...thanks ye kawan2 ku sayang kerana sudi mengambil bahulu tu sabtu ni secara ''suka rela''...hehehehehe=).....
 

~ Sempat bergambar sebelum g =)~

  

~ GPS memeberi arahan laluan=)~

  

~ Si pemandu (my hubby) & si 2nd GPS (tunang aina) ~

  

~ Tunjuk gambar tunang aina kat timah ~

 
~ BFF~
 
Setelah sampai ke kilang bahulu, tq GPS coz menyenangkan pencarian kilang tersebut, kami mengadakan lawatan sambil makan di sana=)
 
 

~ Pembuatan kuih bakar~

  

~ Pembuatan bahulu gulung, tq tauke bahulu bagi kami rasa..sedap bangat~

  

~ Antara  tempahan yang bakal diambil nti, huhu diorg dpt packaging baru...=(~

 
 
~ si aina yang ditertawakan oleh tunangnya akibat selalu bercakap soal "makan"~


After dari balik kilang bahulu tu semapt kitaorg lepak2 dan bercerita ngan timah di pak li...nasib la tunang2 kami ni banyak bercakap dan senang mesra=)....hehehehe so tak kekok la kami nak bergosip lama2=)

 

  

  

  

Note : Jangan lupa ambik bahulu aku taw =)

1 ulasan:

  1. salam... boleh x sy nk mintak contact no. pembuat bahulu gulung tu..? sila contact sy di alamat ezaffiz@gmail.com
    tq..

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails