Photo Albums at WiddlyTinks.com

2 Hati Menjadi Satu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Khamis, 18 Mac 2010

Majlis Berinai Besar

Act. aku pun tak tahu sangat tujuan majlis berinai besar ini, cuma yang aku tahu dari makcik aku dari johor...majlis berinai kecil hanya untuk pengantin perempuan,ala yang pakai inai dijari smpi merah tu..manakala majlis berinai besar diadakan untuk mencolet inai dia pengantin perempuan dan lelaki..

Majlis berinani diadakan selepas majlis akad nikah disebelah malam...majlis berinai seperti majlis bersanding...ada paluan kompang, duduk dipelamin sambil d'renjis....

Aku fikir majlis diadakan pada waktu malam tidak ramai yang hadir, tapi dugaan aku meleset...ramai juga yang menghadiri majlis berinai..terima kasih pada yang hadir & aku nak mintak maaf atas kesulitan yang dialami...hehehehehe

Gambar sekitar Majlis Berinai Besar Mr. & Mrs. Sanusi





Seronok memakai pakai tradisional di atas dengan aksesori tradisional tu....huhuhuhu....

2 ulasan:

  1. salam kenal..purple lg.tp cantik..dulu akak kawin pun warna purple gak..plan ngan ida yerr? sama citarasa..bgs nanti pregnant pun sama2 ameen..

    BalasPadam
  2. hahahahahahahhahaha......kebetulan kak...pza rasa purple and pink serasi kan..tu yang ambik purple..hehehehehe...tp songket purple lawa kan...

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails