Photo Albums at WiddlyTinks.com

2 Hati Menjadi Satu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Selasa, 9 Mac 2010

My Best Wedding Planner !!!!

Baru rasa nak mengupdate blog....hehehehehe...bila sifat rajin tu datang mula la nak update semuanya....hari jumaat lepas (05032010) aku dan my hubby pergi ke butik Inspirasi Cinta di alam damai untuk mengambil bekas2 barang hantaran...baik betul abg zam ni, bagi aku pinjam je bekas2 tu tanpa extra charge pun.....hehehehehehe....

Selain daripada itu banyak benda hendak dibincangkan dan perlu memfitting baju!!!!!!!!!!!!jantung terus luluh beb bila tgk baju yang perlu dicuba sambil diperhatikan je oleh my tunang...hehehehehe...aku biasala mencuba mesti ada gaya, siap posing macam model majalah pengantin, mana tak teruja beb siap diletakkan crown lagi...owh masa tu rasa ya allah! cantik nya(perasaan je aku ni)...hehehehehehe=)


Aku sangat teruja bila dipasangkan baju bersanding aku tu, abg zam buat baru dan reka khas untuk aku taw!jadi aku org 1st yang pakai baju tu =)....rasa teruja sangat bila cuba dress tu...hahahahaha berangan kejap ngan crown tu, cik tunang cuma tersenyum saja melihat aksi aku tu..hehehehehehe=)
Boleh tak ulang ke masa lalu bagi mengenang baju yang aku teruja sangat tgk, tapi aku rasa mesti mahal, butik terkenal beb!..lawa gile baju itu, tpi baju tu tak sama dgn baju sanding aku! cuma aku suka design nya sahaja dan aku sedar aku tak mampu nak upah wedding planner se top ini, tapi aku berpuas hati ada weddinhg planner macam abg zam yang menitik beratkan kepuasan pelanggan....hehehehehe

 

 

~ Cantik gile baju di atas ni milik butik syahrir...wedding planner yang dah terkenal tu, ambil gambar dr luar  je =) ~

Selepas mencuba baju sanding, mencuba baju malam berinai plak,  hahahahahahaha...sangat teruja bila kak siti cakap " badan pza lawa la"....kembang gile aku beb masa tu!......bertambah teruja apabila mengenakan aksesori tambahan yang sangat tradisional itu!....macam ne la rupa aku nanti bila memakai benda tu masa malam berinai nanti =)

Sebelum balik tu abg zam cuma memesan akan menghias bilik hari khamis dan memasang pelamin pada hari jumaat, ha!cepatnya masa berlalu....aku tak penah nak suruh buat macam ni, buat macam tu sebab aku percaya dengan karya abg zam dan kalau nak cerewet sgt tak yah upah wedding planner jadi je sendiri!..hehehehehehehe=)

Note : Rasa sekejap betul masa berlalu =) 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails