Photo Albums at WiddlyTinks.com

2 Hati Menjadi Satu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Rabu, 17 Mac 2010

Hantaran aku buat suami tersayang =)

Sekali lagi pink..hehehehehehe...yes!aku sangat sukakan pink that's why aku pilih tema ni.....sebenarnya warna bukan lah fashion terkini tapi pelamin dan baju semasa majlis tersebut...aku memilih warna soft pink, krim dan silver....hantaran aku pun mendapat pujian ramai....=)...kali ini aku tidak memilih bunga segar seperti di majlis pertunangan aku....thank's kak raby untuk hatntaran yang sweet sgt2 nih =)

10 dulang hantaran dr aku utk suami terchinta (termasuk sireh dara..hehehe)

1. Rings
2. Baju & Tie
3. Purse & Belt
4. Tafsir Al-Quran
5. Kasut
6. Kek
7. Buah
8. sireh junjung
9. Jam
+10. Tepak Sireh dara



~ Kemeja & Tie ~


~ Kasut ~


~ Foundant kek from hanim bakery ~


~ Jam ~

~ Tafsir Al-Quran ~


~ Tepak SIreh Dara ~
( Last minute deco by mak ngah =)

~ budak di atas sedang menambah pewangi di bunga2 tu ~'

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails