Photo Albums at WiddlyTinks.com

2 Hati Menjadi Satu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Selasa, 9 Mac 2010

Baju Nikah Part Butang =)

Seperti yang aku katakan, aku nak buat baju nikah aku yang ada fesyen butang didepannya, walaupun tidak sama seperti baju nikah ain (kembar ekin) tetapi ianya memuaskan hati aku kerana aku rasa ia berpatutan dan jahitan nya sangat kemas, aku dah bawak g dry clean kerana pasti akan melihatnya tiap hari ketika balik keje dan akan dimarahi oleh ibuku pasti!....


Note : Perasaan yang mula rasa teruja ketika ini, rasa teruja ingin menyarungkan pakaian ini nanti =)

2 ulasan:

  1. Wah...hehehe cantik... sweet n simple...ni yg buat teruja gak ni hhheheh

    BalasPadam
  2. hehehehehehehe..tq naz...bagus2 narz rasa teruja perlu ada pada kita "si bakal pengantin=)"

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails