Photo Albums at WiddlyTinks.com

2 Hati Menjadi Satu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sabtu, 23 Januari 2010

Berapa ramai nak jemput ni?????


Persoalan yang mule2 hadir & menyerabutkan otak aku =), berapa ramai aku nak jemput & siapa pula ya??
Erm...kali ni aku kena tanya mak, along n angah berapa yang mereka nak untuk saudara mara dan kawan2..
Manakala kawan2 aku yang kena buat list jemputan, owh kena selongkar la barang2 lama nak cr alamat2 mereka kembali =)







List Tugasan:-
1. Mak = Sedara mara & jiran tetangga
2.Aku = Kawan2 terchinta

List jemputan aku :-
1. Kawan-kawan opis = ambik dari direktori opis je =)
2. Kawan-kawan sekolah = ambik dari majalah sekolah yang dipinjam dr lin =)
3. Kawan-kawan politeknik = mintak dr mereka & pertolongan khu =)
4. Kawan di Maybank = Mintak tkg shima =)
5. Kawan2 di UMM & Jiran di Avon
6. Kawan baik masa sekolah menengah dulu la yang mana bukan sama jantina =)

 

~ Nasib ada pertolongan dr directory~


 

~ Thanks pada pertolongan anda ye terutama khu =)~ 

  
~Senarai kawan2 sekolah menengah kebangsaan puteri wilayah...=)~


 So bila dah ada senarai ni barula boleh aku nak menempah kad kahwin aku, sebab kawan2 opis aku ramai buat kat LH creative aku pun ikut la buat kat situ =)
Note : Masih lagi semak list jemputan takut ada yang tertinggal, aku resrvekan lebih 50 keping mana2 last minit baru teringat.Kadang2 bukan kita tak nak jemput, tapi bila banyak benda nak dikejar smpi2 terlupa ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails