Photo Albums at WiddlyTinks.com

2 Hati Menjadi Satu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Jumaat, 22 Januari 2010

Pink, Putih, Ungu, Hijau

Warna adalah satu perkara yang paling susah untuk aku fikirkan.Aku perlukan tema sebelum menyediakan semua persiapan kahwin.

Memandangkan aku ini adalah pengemar pink, apa salahnya aku mengabdikan perkahwinan aku tu dengan warna kegemaran aku dan aku tahu ia amat sukar untuk seorang laki menggunakannya jadi aku memasukkan unsur putih untuk majlis besar aku nanti, jadi pilihan aku untuk majlis besar aku adalah pink dan putih,             i luv in it =)

Setelah berbincang dengan wedding planner aku warna ungu amat sesuai dijadikan warna malam berinai memandangkan aku telah memilih warna pink untuk majlis besar kerana ia memudahkan untuk membuat pelamin untuk digunakan untuk kedua-dua majlis =)

And lastly, majlis pernikahan aku....takde warna tema pun just inginkan putih dan campuran hijau sedikit...kainnya kami tempah kerana my tunang suruh buat je baju nikah.=)

Note : tak sabar nak tgk hasilnya =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails