Photo Albums at WiddlyTinks.com

2 Hati Menjadi Satu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Khamis, 28 Januari 2010

Mahukan Kelainan tetapi.........=(

Semasa perancangan awal wif my older sister dia nak taja kek cokelat empat segi tu.....so aku pun dengan yakin mencari doorgift dan paper beg yang sweet....pink of course!

So bile aku tgk paper beg ni dalam laman web ole-ole manis from nardea shah alam, aku rasakan muat dengan goodies n kek yang nak dimasukkan tuh.....

Ni paper beg yang aku suka tu........Suka sangat2 coz rasa lawa la.....



Then bila dan bincang2 ngan my tunang dia pun setuju la nak beli paper beg tu dan tag nama kitaorg dah siap tau...rasa teruja je tgk tag tu =)............

 Tapi last minute ma'am besar nak tukar kek tu jadi lain dimana tak muat la paper beg aku kat atas tuh :(...sobsobsob------sedih tau.....dengan keadaan terpaksa aku kena cari paper beg lain untuk muatkan barang2 di bawah :-
i. Doorgift
ii.Pencuci mulut
iii.Paper beg ole-ole manis ni...

Note : Aku bercadang nak masukkan doorgift aku ke dalam paper beg ole-ole ni at least takde pembaziran......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails