Photo Albums at WiddlyTinks.com

2 Hati Menjadi Satu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Ahad, 31 Januari 2010

Apa yang diperlukan??

Sudah menjd kemestian dalam adat perkahwinan, kamar tidur pengantin perlu dihias mengikut cita rasa dan konsep dalam perkahwinan masing2.

Apa yang diperlukan??

Perkara :-

1.Set perabot / penghawa dingin (yang mana perlu)
2.Tilam
3.Cadar
4.Langsir
5.Aksesori ( hiasan oleh abg zam)




Berbalik pada hiasan bilik tidur ni, hiasan bilik tidur ni tak jadi masalah sangat pada aku coz aku hanya perlu cari langsir dan cadar sahaja.Manakala hiasan bilik tidur aku serahkan kepada abg zam untuk hias mengikut cita rasa aku.

Apa pun aku perlu beli lebih meter langsir coz mak aku dah siap pasang tempat langsir di sekeliling bilik maksudnya langsir penuh di dalam bilik...act bilik pasang macam ni kita tak payah pk tentang cat tetapi kalau rasa raji boleh je nak cat bilik =)

Penat & lenguh kaki tangan aku beli langsir hari tu, nasib my tunang temankan aku & mak, kalau tak patah tangan mengangkat kain langsir yang berpuluh2 meter tu....apa pun pilihan langsir aku serahkan kat mak, dia pandai jugak memilih coz dia tukang jahit kan dulu coz dia pandai nak pilih kain macam ne yang sesuai..tq mak coz sudi nak jahitkan langsir anakmu ini =)

 


  

  


Note : Mahukan bilik tidur yang manis dipandang n simple...tak suka crowded2...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails