Photo Albums at WiddlyTinks.com

2 Hati Menjadi Satu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Ahad, 31 Januari 2010

Jangan serabutkan kepala ok =)

Permasalahan yang paling sengal sekarang aku lalui..hehehehehehe=)....permasalahan yang berlaku apabila mak aku last minit nak tukar doorgift untuk orang ramai tu..hahahahahahaa

Mule-mule along aku nak sponor manisan utk orang ramai tu mini kek cokelat, dengan harapan muat la nak letak sekali bersama doorgift dari aku dalam paper beg from ole-ole manis...=)

 

~ Lebih kurang la idea asal yang nak di sponsor along aku ni ~


Tapi last minit, ma'am besar reject plak idea along..hahahahahaha..kesian along n jugak aku =P kena beli paper beg lain untuk masukkan semua benda aku beli tu..hahahahhahhaha...antara satu benda yang aku rasa tak dirancang dengan baik...huhuhu....moral dr story aku ni,silalah berbincang dahulu dengan orang tua tentang apa yang nak diberi kepada tetamu kerana diaorg sgt mengambil kisah hal ni....=)

Benda yang merungsingkan aku apa yang nak diletakkan tu adalah benda di bawah ni =)....Mak aku beli kat klang, dia jual ikut kapisiti tempahan...kalau 1000 biji tanpa deco = RM1.00, kalau with deco tambah la beberapa sen=)

 

~ tidakkah sizenya berbeza dengan idea kek mini along aku tuh~



~ Aku suka packaging mcm ni, tp mahal la =P ~


Jadi senarai doorgift buat masa ni=)

i. Jemputan Biasa (Kawan2 tercinta) = Bahulu kemboja, bakul mengkuang pink roses + sapu tgn inside
ii. Jemputan VVIP= Bahulu kemboja, sapu tangan, bekas seramik kk homedeco+sweet inside

Note : Harap ni la doorgift yang betul2 confirm.........aku takde masa lagi untuk siapkan goodies aku ni =(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails