Photo Albums at WiddlyTinks.com

2 Hati Menjadi Satu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Jumaat, 29 Januari 2010

aku terima nikahnya.....

Itulah kata2 keramat dan menyayat hati bagi setiap individu yang melangsungkan perkahwinan...sebelum kata-kata keramat tu hadir dalam hidup aku, aku perlu pk baju apa aku harus pakai semasa majlis pernikahan tersebut =)..hohohoho

Perancangan awal aku nak buat baju kurung moden, tangan cangkuk atau getah, kain plak duyung....aku beli kainnya kat gulatis masa tu YES, so harga berpatutan la dan semestinya aku memilih kain jenis siffon but tak dapat nak take picture sebab kain nikah dah bg kat abg zam....

Tetapi bile berbincang dengan wedding planner aku, terus idea baju nikah aku bertukar totally menjadi lain =)...tak sabar menantikan baju tu siap, harap baju nikah aku sedap mata memandang sesuai dengan majlis pernikahan....

Aku suka sangat baju ain kembar ekin masa majlis pernikahan dia, tak nampak sangat la gambar ni, tapi aku mmg minat style butang depan coz macam dah jd trend baru plak bagi aku.....

 

 


Note : Mahu mencari tips menghilangkan gementar semasa nikah untuk diberikan kepada my tunang =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails