Photo Albums at WiddlyTinks.com

2 Hati Menjadi Satu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Rabu, 27 Januari 2010

Perkara yang paling penting dalam perkahwinan kami =)

Memandangkan aku baru mewujudkan blog jadi terpaksa la meng"update" banyak benda yang mana telah kami selesaikan sebelum blog ni terbina.

Selain daripada wedding planner, photogrepher or catering yang mana dapat menunjukkan perbelanjaan yang besar ada 1 benda dimana yang sangat penting w/pun bajet nya sangatla murah iaitu prosedur pernikahan....

Perkara yang perlu dititik beratkan ialah :-
i. Borang nikah
ii. Sijil Kursus Pra Kahwin
iii. HIV Test


Apa yang mengembirakan aku adalah semua perkara di atas telah aku selesaikan cuma borang nikah aku belum diserahkan kepada JAWI lagi dimana mule2 perasaan sedih terbit dihati aku apabila melihat perkataan ''WALI" yang seharusnya menjadi milik arwah ayahku =(, apakan daya aku hanya menerima takdirNya dengan ikhlas walaupun aku sedih apabila aku sedang meniti hari-hari bahagiaku tanpanya...Akhirnya wali diwakilkan oleh bapa saudaraku memandangkan adik aku tak cukup umur lagi....



Manakala my tunang telahpun dapat kebenaran nikah luar daerah daripada Jabatan Agama Islam Pahang.






So bile everthing dah complete means ktorang da g kursus kawin n hiv test dimana menunjukkan kami -ve =)


Note : Gementar la plak nak jumpa pak imam =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails