Photo Albums at WiddlyTinks.com

2 Hati Menjadi Satu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Khamis, 28 Januari 2010

1...2...3....Pose!!!!!!

Kamera situ sana sini......aku seorang yang sangat suka bergambar, sebab aku rasakan gambar itu boleh dijadikan kenangan terindah di mana setiap perkara yang terjadi dalam hidup aku.....

So of course i need photogrpher for my precious moment in my life 4 ever!!!!!!!, bab photographer ni aku tak berapa ambik kisah sangat coz aku dah ada photographer untuk wedding aku =) dimana insan yang bertanggungjawab ke atas gambar2 aku semasa majlis pertunanganku pada 03 Oktober 2009 yang lalu.

So why aku nak cari photographer lain jika aku dah dapat yang sesuai dengan aku kan......Nak tgk hasilnya??=)


 


 


Note : Jika mahu khidmatnya just link to http://encikjamilmadu3.wordpress.com/....Harga berpatutan =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails