Photo Albums at WiddlyTinks.com

2 Hati Menjadi Satu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Isnin, 25 Januari 2010

Doorgift untuk orang ramai

Aku sangat suka pergi ke kenduri kahwin dan melihat pemberian yang diberikan.Sekarang dah jadi macam trend plak doorgift pada para tetamu tetapi bagi aku ia terpulang pada kemampuan individu dan aku merasakan aku tahu sejauh mana tahap kemampuan aku.

Seperti yang aku kata, aku hanya membeli doorgift dari online atau survey di pusat-pusat perkahwinan.Puas jugak aku mencari doorgift yang sesuai untuk diberikan kepada orang ramai yang mana bo disimpan semestinya sebangai tanda kenangan.

Setelah berpuluh-puluh blog cenderahati perkawinan yang aku lihat aku tertarik dengan sejenis doorgift ini :-
i. harganya berpatutan dan mampu untuk aku membelinya
ii. ia boleh disimpan dan dijadikan kenangan
iii. ia cantik dan manis di mataku

Doorgift ini aku tempah melalui nisa di http://gardenofgalleria.fotopages.com/, so sesiapa yang berminat banyak jugak doorgift yang dia buat kalau masih mencari doorgift untuk perkahwinan..






Note : Dalam doorgift ni my mom nak letak sapu tangan =), Tq nisa untuk tempahan pza ni =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails