Photo Albums at WiddlyTinks.com

2 Hati Menjadi Satu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Jumaat, 29 Januari 2010

Saya buatkan awak baju baru ye.......

Itulah ucapan keramat dari wedding planner aku a.k.a abg zamri =) apabila dia nak design baju baru untuk majlis resepsi aku tu nanti....(dalam hati melonjak2 kegembiraan)...

Bile abg zam cakap mcm tu, dalam kepala otak aku mula berpk fesyen apa yang aku ingini....untuk pengetahuan ramai aku tak cerewet dan kenapa aku mengupah wedding planner becoz of this la, dia boleh memikirkan apa yang sesuai untuk aku....

Dia dah design untuk aku fesyen nyen dan aku ada menambah sedikit...aku tak sabar nak tunggu hasilnya!!!!!!!!!!!.....aku tak nak la berharap terlalu tinggi coz takut tak jadi apa yang aku impikan dan bayaran aku takdela mahal sgt nak demand2 sgt kan!!!tak sesuai ok!!!!

Aku ada la berangan2 nak baju aku lebih kurang macam ni, lebih kurang ok bukan betul2 sama macam ni...

 

-Aku suka butang macam ni-

 

- Aku suka design macam ni -

Note : Huh harap baju muat untuk fitting bulan depan~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails