Photo Albums at WiddlyTinks.com

2 Hati Menjadi Satu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Isnin, 25 Januari 2010

My Doorgift to VVIP

Bercakap pasal doorgift ni, aku jenis bukan seorang yang kreatif dan tak suka buat keje remeh.So aku decide untuk beli yang readymade or tempah je yang ada banyak kat online at least aku boleh support keje diorg tuh.

Hari tu aku saja je berjalan kat KK Home Deco n tertarik ngan satu benda ni, my tunang kata benda ni boleh bagi kat vvip means untuk sebelah laki, sedara mara n my best friends.

Mungkin Doorgift ni aku masukkan dalam uncang organza pink je =)...... aku n my tunang beli 100 pcs & 50 pcs lagi disumbangkan oleh kawan baik aku aina , tq aina for sponsor 50pcs =)



Note : Tak tahu nak isi apa cuma pk nak letak dalam uncang organza yang beli kat ayer hitam=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails