Photo Albums at WiddlyTinks.com

2 Hati Menjadi Satu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Selasa, 2 Februari 2010

Di renjis2 dipilis....


Salah satu elemen yang perlu ada di pelamin setiap org ketika majlis persandingan dimana orang yang merenjis akan diberikan "bungga telur".....Walaupun bunga telur merupakan elemen yang kecik namun ia merupakan pelengkap pelamin & majlis tu nanti.

Bunga telur pun aku dah settel...aku tak cerewet sangat seperti kebiasaan tapi aku minat bungga telur jenis stoking...tak tahu la fesyen terbaru ataupun aku beru je tgk pasal tak penah nak ambik tahu pun pasal bunga telur ni....pilihan bungga telur yang aku boleh cadangkan mungkin jenis bunga stoking atau bunga dip....aku sempat singgah membeli di ayer hitam dan hasilnya aku sangat berpuas hati dengan harga yang ditawarkan..murah beb!


  

~ Jenis macam ni je yang mampu aku beli =)~



Note : Kalau aku ada lebih masa teringin rasanya nak belajar & buat sendiri je bungga telur ni =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails