Photo Albums at WiddlyTinks.com

2 Hati Menjadi Satu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Selasa, 2 Februari 2010

Thanks nard from ole2 manis =)

Paper beg aku dari nard(ole2 manis) dah siap =)....rasa teruja & tq cik lin kerana menolongku menampal sticker tu di paper beg brown tu...at least satu keja aku dah siap untuk penyediaan paper beg aku yang ala2 complicated tu...heheheheheh...apa pun semuanya dah settel.....paper beg tambahan yang aku terpaksa beli pun aku dah beli dan tempah, tinggal ambik je....paper beg tambahan tak la sehebat & semahal paper beg nard ni, paper beg murah je(hehehehehe)....yelah sebab aku dah overbajet pasal doorgift ni.....

 Nanti2 paper beg nard tu aku akan masukkan doorgift, kira hiasan untuk doorgift sebb aku tak nak la membazirkan paper beg yang dibeli....paper beg baru tu aku beli besar sikit supaya muat nak masukkan semua barang2....doorgift dari aku &along (mengikut kehendak mak) =)

Rasa teruja plak bila tgk sticker tu nama aku...hehehehehe...macam tak caya je nak kawin =)....heheheheh cik lin kata kenapa nama sanusi dulu...hoho,aku pun tak perasan masa buat sticker tu....just lupa nak inform nard nak mintak riben putih n pink...tp takpela salah aku jugak tak inform awal2 =)


 



Note : Tak tahu la hasilnya macam ne...dalam paper beg ada paper beg.......
huh sungguh pembaziran =(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails