Photo Albums at WiddlyTinks.com

2 Hati Menjadi Satu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Isnin, 1 Februari 2010

Aku nikahkan dikau.....


 
Kerisauan melampau nak jumpa tok kadi, gementar beb....tapi setelah dah jumpa tok kadi tu aku rasa teruja plak...=) tok kadi aku brutal beb, muda lagi =)

So tadi dah berbincang ngan tok kadi, dia suh aku g jawi then bila dah dapat fed back bgtahu dia balik. Dan memandangkan aku nak bernikah di surau rumah aku, jadi tok kadi suh dapatkan jadual daripada surau risau jika ada kuliah masa tu, dia tak nak clash la...baik kan tok kadi tu siap ingatkan aku bg borg hiv test yang warna kuning pasal aku bawak yang warna pink jumpa dia...hayak!

So bab tok kadi dah settel =)...leganya....tinggal submit di jawi sahaja.

Note : Lega bila hal tok kadi settel=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails