Photo Albums at WiddlyTinks.com

2 Hati Menjadi Satu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Jumaat, 12 Februari 2010

Mengalami kengantukan melampau =)

Kad kami dah siap pada 06 Februari 2010, we all buat kat LH creative kat pudu...hah!seriusly teruja sangat2..ngee2~....TQ tauke dia bg diskaun lg sebab nak raya cina kot..hehehehe...


Owh, tidak sesenang mana bila memikirkan untuk mencari alamat dan menepek kertas di kad untuk diposkan kepada kawan2 ku yang jauh....Yelah, balik kije je dah petang so masa untuk menyiapkan penulisan kad ni tertumpu di waktu malam SAHAJA...

Orang kata aku dah lewat jugak bagi kad, aku ingat nak bagi 2 weeks before wedding, tapi my tunang suruh la bagi awal sikit dan mungkin yang akan diposkan bakal diposkan pada 15 Februari selepas raya cina....

Sesekali terlintas jugak "erm, ada lagi ke yang aku tak jemput"..dalam list aku memang semuanya aku jemput, yang lain akan ditagkan je dalam fb...harap2 kalau yang tak dijemput tu sila la bagi alamat ye....kadang2 kita pun tak teringat kan, bukan tak jemput cuma terlepas pandang sahaja.....Jadi mohon kerjasama untuk memberikan alamat ye kawan2 & sesiapa mengenali aku dijemput hadir ke Majlis Perkahwinan aku...=)
 
 
 
~ Masih dalam proses menyiapkannya, akan ditunjukan pabila selesai semuanya =)~

Note : Mengalami masalah mengantok sebab kena siapkan dalam masa yang singkat =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails