Photo Albums at WiddlyTinks.com

2 Hati Menjadi Satu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Rabu, 3 Februari 2010

Fikiran yang mula melayang.....

Pabila terikh perkahwinan makin hampir, macam2 perkara yang bermain di fikiran aku....pasal hantaran, mak andam, makanan & semua la yang perlu ada dalam majlis aku tu nanti....cuma setiap orang yang menghitung hari memang mcm ni =)

Baru la aku rasa perasaan nini bila hampir ke majlis yang dinantikan....memang kita mahukan kesempurnaan tetapi kita hanya mampu merancang...

Berbalik kepada kesempuranaan majlis ia berkait rapat dengan berapa perbelanjaan yang digunakan untuk majlis tersebut....kadang2 terngiang2 org berkata " buat majlis tak yah membazir"...yes!!!aku memang tak membazir kerana semua persiapan aku menggunakan bajet yang mana aku mampu keluarkan untuk majlis ini so takde isitilah membazir, kerna perbelanjaan aku banyak yang dapat masa sale =)....



Walaupun bila tgk bajet yang dikeluarkan boleh buat aku termenung tapi aku pk ni masih lagi dalam lingkungan kemampuan aku....aku just harapkan semuanya berjalan lancar w/pun majlis perkahwinan aku hanya sederhana sahaja...amin....


Note : Terima kasih my mom & my tunang aku yang banyak support aku tidak lupa juga pada pembantu2 aku terutama my bff a.k.a lin yang akan membantu aku sebelum & semasa majlis kahwin nanti =)

2 ulasan:

  1. that's great bila semua nya buat within budget...Congrats!!~ kite buat ikut pe yg kite mampu kan...yang penting kite puas hati.... Good luck on ur final preparatio...

    BalasPadam
  2. thanks alot...btl tu...biar la buat dengan kemampuan kita.....jgn nak menunjuk2 semata....dah puas hati kan....sebab bukan senang nak puas kan hati org...jd hati kita puas pun dah cukup...=)

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails