Photo Albums at WiddlyTinks.com

2 Hati Menjadi Satu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Jumaat, 12 Februari 2010

Kekal Langsing menjelang hari berbahagia =)

Sebelum ini aku pernah cuba produk lain mesti kurang berkesan, tetapi bila guna produk ni aku mula nampak perubahan nya...padahal aku tak la terlalu control makan...bila ambik minuman tu aku jadi kenyang, mungkin salah satu faktor jugak buat aku jadi kurus sikit...hehehehe=)...Aku just minum berapa kotak berat badan aku turun, so aku berpuas hati ngan produk ni...

So aku tak nak la simpan benda ni sendiri, aku nak kongsi pada sesiapa yang mahu atau nak menguruskan berat badan..Sejenis minuman buah2an jenama Figure up berharga RM68.00 sekotak. So kalau berminat boleh la hubungi aku.


Note : Rasa Lega apabila menjelang majlis, berat badan aku tak naik =)

6 ulasan:

  1. ok ke minum bnda ni? mcm nk try gak...katne nk bli eh...

    BalasPadam
  2. ok sangat pada i, serasi ngan i....bila i makan selera makan i pun kurang...automatik macam tu, so tak terasa nak makan sangat tau..u dok area mana?kawan i jual benda ni...

    BalasPadam
  3. i duk jln klang lama, keje kat jln yap kwan seng... mcm best je nk try...i ni semakin menjadi2 je naik bdn nye...makin risau plak... huhuhuh mcm best plak nk try since u ada personal experience try bnda ni kan...camne eh klu i nk bli?

    BalasPadam
  4. ada...that's y i suggest kat blog....kalau u nak bo je beli kat kawan i...i tolong ckpkan kat dia...u bg detail u kat email i k...hafiza.abdullatiff@yahho.com

    BalasPadam
  5. fiza, i dh email kat email u my details..tp i xtau nk bg details yg camne, i juz give my address n no fon..ckp kan... anything contact i k...hope to hear from u soon...

    BalasPadam
  6. are u sure darl da email kat pza...ala pza salah tulis la..yahoo..bukan yahho...pza still tak receive email dari u la...

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails