Photo Albums at WiddlyTinks.com

2 Hati Menjadi Satu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Selasa, 23 Februari 2010

"Kreativenye dia"..........

Hati aku tibe-tibe terdetik berkata ''kreativenya dia''......alin, merupakan rakan sebelah meje aku....dekat seminggu lebih aku perhatikan dr jauh (ayat poyo) dia membuat kotak doorgift untuk majlis pertunangan adik ipar dia....

Apabila melihat hasilnya tadi aku terasa ''kenapa la alin ni lambat sgt buat benda ni, kalau tak aku tempah je kat dia@belajar ngan dia''......sangat kreative dan teruja tgk hasilnya.....aku solute la kat lin yang kreative ni....aku rasa cun je kotak yang dibuatnya macam sm dengan apa yang aku lihat kat blog2 cenderahati yang lain....apabila membandingkan harga mebuat sendiri dengan membeli ternyata membuat sendiri sgt ''cut kos''


~ini kotak doorgift dari blog cenderhati~

mahu lihat hasil alin....


10

9

8

7

6

5

4

3

2

1

~

~

~

 

 
 ~hasil yang lebih kurang sm seperti kotak milik seorg blog cenderahati~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails